Kunt u een klant niet terugvinden in CB Online? Probeer dan eerst deze zoektips. Nog geen resultaat? Wij kunnen een nieuwe relatie voor u aanmaken. Neem hiervoor contact op met de Customer Service.
Let op:
Probeer de volgende leestekens in uw zoekopdracht te vermijden:
- & ( ) $ * ? . , / ’ ’ " ; : | ] [ } { < > + = _ ^ % # @ ! ~ `
Deze leestekens worden door het systeem niet gelezen en omgezet in spaties, waardoor de zoekopdracht mislukt.
Voorbeeld: bol.com wordt niet gevonden. Als er alleen bol ingetikt wordt, komen de klantnummers wel naar voren.
Probeer de volgende leestekens in uw zoekopdracht te vermijden:
- & ( ) $ * ? . , / ’ ’ " ; : | ] [ } { < > + = _ ^ % # @ ! ~ `
Deze leestekens worden door het systeem niet gelezen en omgezet in spaties, waardoor de zoekopdracht mislukt.
Voorbeeld: bol.com wordt niet gevonden. Als er alleen bol ingetikt wordt, komen de klantnummers wel naar voren.
Nieuwe relatie aanmaken
Komt een relatie niet voor in het systeem van CB dan kunnen wij een relatie ID voor u aanmaken. Neem hiervoor contact op met de Customer Service. Nieuwe relatie-ID’s krijgen standaard een kredietlimiet van €1500,-.
Om een nieuw relatie ID aan te maken hebben we de volgende gegevens nodig:
- Naam
- Adres
- E-mailadres voor facturatie (nodig wanneer de klant de factuur per e-mail wilt ontvangen, anders gaat de facturatie per post)
- KvK nummer (nodig wanneer het bedrag van de order groter dan €1500,- is)
- BTW nummer (nodig bij relaties buiten Nederland)
- Accepteert de klant levering op pallets?