Uw boek is nog niet zichtbaar bij een webshop waar u deze wel verwacht had. Dit kan verschillende oorzaken hebben.
Wil de webshop uw titel aanbieden?
Uiteindelijk bepaalt de boekwinkel/webshop (oa. Bol.com en Amazon) zelf welke titels deze wel/niet in zijn assortiment opneemt.
Is er nog voldoende voorraad van uw titel aanwezig?
U kunt in CB Online Uitgevers uw voorraadstand controleren.
Staat uw titel op verschenen?
Als uw boek nog niet op 'verschenen' is gezet, kunt u de status levenscyclus aanpassen in CB Online.
Heeft de webshop de gegevens nog niet bijgewerkt?
Als uw boek bij vergelijkbare webshops wel vindbaar is, zijn de artikelgegevens verzonden. Het kan zijn dat de webshop in kwestie de eigen gegevens nog niet heeft bijgewerkt.
Heeft de webshop de gegevens wel ontvangen?
Het kan zijn dat uw titelgegevens niet goed verzonden zijn naar onze database. U kunt de gegevens voor de zekerheid opnieuw aanbieden.