In CB Online kunt u uw bestelling opzoeken om zo de status ervan te kunnen inzien. Dat werkt als volgt:
- Ga naar het onderdeel Orderstatus in het linkermenu
- Klik op de blauwe knop Selectie aanpassen
- Vul bij EAN het EAN / ISBN in
- U kunt ervoor kiezen om ook een tijdskader in te vullen. Dit doet u door op het kalendericoon te klikken en het juiste tijdskader in te vullen
- Klik op Zoeken om de order(s) te bekijken
U ziet nu een resultaatpagina met alle orders die voldoen aan uw zoekcriteria. In de kolommen ziet u achtereenvolgens het aantal besteld, aantal in nota, aantal gepland, aantal ingepakt, aantal geleverd, aantal geannuleerd, te annuleren
Let op: Ziet u geen orders in dit overzicht? Als het blauwe trechtericoontje zichtbaar is bovenaan, dan betekent het dat uw zoekresultaten gesorteerd en/of gefilterd zijn. Klik op het kruisje achter het filtericoon om de filter op te heffen. - Klik op het vergrootglas bij de regel, om in de titeldetails ook meer details over de status te zien. Onderstaand detailscherm verschijnt. U ziet hier bovenaan de status per stap: 'Besteld, 'Onderhanden', 'In afwachting', 'Niet geleverd'
Wilt u specifiek inzicht in de status van de verzending door CB, PostNL of een andere vervoerder? In CB Vervoer kunt u zien hoe laat de chauffeur bij u langskomt.