In CB Online kan je jouw bestelling opzoeken om zo de status ervan te kunnen inzien. Dat werkt als volgt:
- Ga naar het onderdeel Orderstatus in het linkermenu
- Klik op de blauwe knop Selectie aanpassen
- Vul bij EAN het EAN / ISBN in
- Je kan ervoor kiezen om ook een tijdskader in te vullen. Dit doe je door op het kalendericoon te klikken en het juiste tijdskader in te vullen
- Klik op Zoeken om de order(s) te bekijken
Je ziet nu een resultaatpagina met alle orders die voldoen aan je zoekcriteria. In de kolommen zie je achtereenvolgens het aantal besteld, aantal in nota, aantal gepland, aantal ingepakt, aantal geleverd, aantal geannuleerd, te annuleren
Let op: Zie je geen orders in dit overzicht? Als het blauwe trechtericoontje zichtbaar is bovenaan, dan betekent het dat je zoekresultaten gesorteerd en/of gefilterd zijn. Klik op het kruisje achter het filtericoon om de filter op te heffen. - Klik op het vergrootglas bij de regel, om in de titeldetails ook meer details over de status te zien. Onderstaand detailscherm verschijnt. Je ziet hier bovenaan de status per stap: 'Besteld, 'Onderhanden', 'In afwachting', 'Niet geleverd'
Wil je specifiek inzicht in de status van de verzending door CB, IDL, PostNL of een andere vervoerder? In CB Vervoer kan je zien hoe laat de chauffeur bij je langskomt.