In sommige situaties wensen wij meer gegevens van de klant. Je kan in zo'n situatie ons vragen een relatie aan te maken. Wij koppelen dan een relatienummer aan de verstrekte gegevens, welke je vervolgens kan gebruiken bij een order.
Wanneer willen wij het liefst een relatienummer koppelen?
- Indien er een grote order (dat wil zeggen: op pallets) wordt geplaatst op een afwijkend adres, koppelen wij het ontvangend adres graag aan een eigen relatienummer.
- Indien je wenst dat wij een order factureren, dienen wij in bezit te zijn van een relatienummer van de klant.
- Voor levering aan buitenlandse adressen.
(let op: verzending aan particulieren in het buitenland is niet mogelijk)
Hoe vraag je een relatienummer bij ons aan?
Je stuurt ons een e-mail met de volgende gegevens van het aflever- en/of factuuradres:
- Naam (bedrijf)
- Straat en huisnummer
- Postcode en plaats
- Telefoonnummer
- Emailadres voor facturen (indien van toepassing)
- KVK-nummer
- BTW-nummer (let op: verplicht bij buitenlandse levering)
- Accepteert de klant levering op pallets?
De e-mail verzend je aan jouw accountgroep:
Boekverkoper: | boekverkoper@cb.nl |
Uitgevers Algemeen: | info.uitgeversalgemeen@cb.nl |
Uitgevers Compact: | compactuitgeverij@cb.nl |
Uitgevers Concern: | info.uitgevers3@cb.nl |
Uitgevers Educatief: | educatief@cb.nl |
Wij verwerken de aanvraag en zullen je een terugkoppeling geven als er een klantnummer is aangemaakt. Deze vind je na onze terugkoppeling binnen een uur terug op CB Online.