Orders
- Hoe plaats ik een order in CB Online?
- Welke opdrachttypen zijn er?
- Hoe kan ik via orderinvoer (een deel van) mijn voorraad versturen naar mijzelf of een ander?
- Waar vind ik de voorraadstand en wat ziet de boekverkoper?
- Wat betekent de status 'in bestelling'?
- Hoe kijk ik na of een bestelling is verzonden en afgeleverd?
- Hoe kan ik zien wat er in nota staat?
- Consignatieleveringen, hoe werkt dat eigenlijk?
- Hoe regel ik consignatieleveringen aan boekverkopers met automatische afrekening?
- Kan ik orders van het oude ISBN laten uitleveren onder het nieuwe ISBN?
- Ik wil een order invoeren voor een klant, maar ik kan deze klant niet terugvinden in CB Online. Wat moet ik doen?
- Is mijn order bij jullie aangekomen?
- Is het mogelijk om een order met spoed te laten leveren?
- Kan ik mijn boek vóór verschijningsdatum leveren aan boekverkopers?
- Wat is de levertijd na invoer van een order in CB Online?
- Wanneer ontvangt de boekverkoper de bestelling?
- Hoe kan ik een boek dat nog niet is vrijgegeven, toch aan een klant laten leveren?
- Wat is de termijn voor kortingen en uitslagkosten van Aanbiedingstitels?
- Hoe voer ik een administratieve order (LADM) in via CB Online?
- Hoe kan ik vastleggen dat een afnemer zelf LADM opdrachten mag indienen bij CB?
- Mijn boek is nog niet vrijgegeven, maar toch worden orders uitgeleverd. Hoe kan dat?
- Wat is een aanbiedingsnaam?
- Waar kan ik mijn orders monitoren?
- Kan ik een openstaande order wijzigen of annuleren?
- Wat betekent TVWC?
- Wat betekent de orderstatus 'gepland'?
- Kan ik een order naar een particulier in het buitenland laten versturen door CB?
- Hoe kan ik de voor 'eigenaar gereserveerde voorraad' uitleveren?
- Hoe kan ik gefactureerde consignatie-exemplaren herbevoorraden?