Overslaan en naar hoofdcontent gaan
Startpagina van CB Media Helpcenter
Een aanvraag indienen
  1. CB Media
  2. Uitgever
  3. Orders

Orders

  • Wat gebeurt er als de order geldt voor de hele voorraad (HV) ?
  • Waar moet een pdf-bestand bij een order aan voldoen?
  • Wanneer leveren wij orders niet uit?
  • Kan ik aangeven aan welke boekverkopers ik wil leveren?
  • Welke opdrachttypes bestaan er voor digitale producten?
  • Waar zijn de bestellingen van mijn titel vanuit Amazon gebleven?
  • Wanneer moet ik een relatienummer voor mijn klant aanvragen?
  • Hoe plaats ik een order in CB Online?
  • Welke opdrachttypen zijn er?
  • Hoe kan ik via orderinvoer (een deel van) mijn voorraad versturen naar mijzelf of een ander?
  • Waar vind ik de voorraadstand en wat ziet de boekverkoper?
  • Wat betekent de status 'in bestelling'?
  • Hoe kijk ik na of een bestelling is verzonden en afgeleverd?
  • Hoe kan ik zien wat er in nota staat?
  • Consignatieleveringen, hoe werkt dat eigenlijk?
  • Hoe regel ik consignatieleveringen aan boekverkopers met automatische afrekening?
  • Kan ik orders van het oude ISBN laten uitleveren onder het nieuwe ISBN?
  • Is mijn order bij jullie aangekomen?
  • Is het mogelijk om een order met spoed te laten leveren?
  • Kan ik mijn boek vóór verschijningsdatum leveren aan boekverkopers?
  • Wat is de levertijd na invoer van een order in CB Online?
  • Hoe kan ik een boek voor het vrijgavemoment aan een klant laten leveren?
  • Hoe voer ik een administratieve order (LADM) in via CB Online?
  • Hoe kan ik vastleggen dat een afnemer zelf LADM opdrachten mag indienen bij CB?
  • Mijn boek is nog niet vrijgegeven, maar toch worden orders uitgeleverd. Hoe kan dat?
  • Waar kan ik mijn orders monitoren?
  • Kan ik een openstaande order wijzigen of annuleren?
  • Wat betekent TVWC?
  • Wat betekent de orderstatus 'gepland'?
  • Kan ik een order naar het buitenland laten versturen door CB?
  • Volgende ›
  • Laatste »
CB Media