In sommige situaties wensen wij meer gegevens van uw klant. U kunt in zo'n situatie ons vragen een relatie aan te maken. Wij koppelen dan een relatienummer aan de verstrekte gegevens, welke u vervolgens kan gebruiken bij een order.
Wanneer willen wij het liefst een relatienummer koppelen?
- Indien er een grote order (dat wil zeggen: op pallets) wordt geplaatst op een afwijkend adres, koppelen wij het ontvangend adres graag aan een eigen relatienummer.
- Indien u wenst dat wij een order factureren, dienen wij in bezit te zijn van een relatienummer van uw klant.
- Voor levering aan buitenlandse adressen.
(let op: verzending aan particulieren in het buitenland is niet mogelijk)
Hoe vraagt u een relatienummer bij ons aan?
U stuurt ons een e-mail met de volgende gegevens van het aflever- en/of factuuradres:
- Naam (bedrijf)
- Straat en huisnummer
- Postcode en plaats
- Telefoonnummer
- Emailadres voor facturen (indien van toepassing)
- KVK-nummer
- BTW-nummer (let op: verplicht bij buitenlandse levering)
- Accepteert de klant levering op pallets?
De e-mail verzendt u aan uw accountgroep:
Boekverkoper: | boekverkoper@cb.nl |
Uitgevers Algemeen: | info.uitgeversalgemeen@cb.nl |
Uitgevers Compact: | compactuitgeverij@cb.nl |
Uitgevers Concern: | info.uitgevers3@cb.nl |
Uitgevers Educatief: | educatief@cb.nl |
Wij verwerken de aanvraag en zullen u een terugkoppeling geven als er een klantnummer is aangemaakt. Deze vindt u na onze terugkoppeling binnen een uur terug op CB Online.