Inloggen CB Online
Ben je nieuw klant bij ons?
Dan is er een account aangemaakt op een aan ons doorgegeven e-mailadres en ontvang je de verdere instructies rond het moment dat onze dienstverlening start.
Wachtwoord vergeten? Ben je vergeten welk wachtwoord je hebt ingesteld om in te loggen, dan kan je onder het inlogscherm altijd klikken op Wachtwoord vergeten. Je ontvangt dan een e-mail (op het aan het account gekoppelde adres) waarmee je jouw wachtwoord kan resetten.
Eigen account nodig?
Om een extra account aan te maken, dient de gebruiker met rechten voor het gebruikersbeheer deze aan te maken.
Al een poos niet ingelogd?
Begin 2025 is CB overgegaan op het inloggen met je e-mailadres in plaats van een gebruikersnaam. Inmiddels is het niet meer mogelijk om zelf een account over te zetten als deze nog op gebruikersnaam geregistreerd staat. Neem contact op met onze Customer Service als je om deze reden niet meer kan inloggen en geen wachtwoord meer kan resetten.
Klantenservice
Overige vragen met betrekking tot het inloggen op onze portalen kan je altijd voorleggen aan onze Customer Service.
Meer weten over CB Online? Ga naar: Aan de slag met CB Online.