Het kan voorkomen dat wij niet alle zendingen kunnen leveren. Als je een melding ontvangt met een dergelijke boodschap, is het goed om te weten welke dozen/titels niet bezorgd worden of vertraagd zijn. Dit kan worden nagegaan in CB Online.
Werkwijze
In de onderstaande werkwijze lees je terug hoe je de levereenheid van vertraagde zendingen terugvindt en de inhoud hiervan kan raadplegen. Mocht de levereenheid al bekend zijn (bijvoorbeeld in communicatie vanuit CB), ga dan verder vanaf stap 4.
- Ga in CB Online naar Leveringen en kies voor Zendingen
- Leveringen die vertraagd zijn of zijn blijven staan, hebben geen vervoerder gekoppeld
- Klik de Track&trace van de regels zonder vervoerder aan om de levereenheid te raadplegen
Let op: de gemelde leverdatum op deze regel houdt geen rekening met de nieuwe situatie - Kopieer de laatste 10 cijfers van de gegeven levereenheid
- Ga naar Leveringen en klik op Selectie aanpassen
- Voer het gekopieerde cijfer in het zoekscherm in en druk op Zoeken
- Je ziet nu een overzicht van de aan de levereenheid gekoppelde titels