Op deze pagina leest u wat u kunt doen in het geval dat er één doos manco is bij uw bestelling. Verder beschrijven we wat u kunt doen als deze doos klantbestellingen bevat.
Manco melden in CB Online
- Ga naar het onderdeel Retouren in het linkermenu en klik op Bulkinvoeren
- Selecteer of u ISBN’s of een levereenheid wilt invoeren
- Wanneer u alles selecteert, klik dan op de roze knop Verstuur alles naar CB
Één doos manco met klantbestellingen
Heeft u een doos manco bij uw bestelling, met daarin klantbestellingen? Dan is er een aantal opties:
- U kunt een dag afwachten. In de meest gevallen wordt de doos die manco is de volgende dag alsnog bij u geleverd
- U kunt de boeken opnieuw bestellen met 24 uurs levering, zodat u de boeken de volgende werkdag in huis heeft (met uitzondering van de zondag). Dit gaat mogelijk onder andere levercondities.
Plaatst u opnieuw een 24-uurslevering. dan is het waarschijnlijk dat u de zending dubbel ontvangt. Neem in dit geval contact op met onze Customer Service.
- U kunt de doos manco melden zonder nalevering. Uw aanvraag wordt gecontroleerd en indien de manco terecht is, volgt er een creditnota. Na vijf dagen zal de nalevering en credit worden ingezet
TERUG NAAR: AAN DE SLAG MET RETOUREN EN MANCO'S