Op deze pagina leest u wat u kunt doen in het geval dat er één doos manco is bij uw bestelling. Verder beschrijven we wat u kunt doen als deze doos klantbestellingen bevat.
Manco melden in CB Online
- Ga naar het onderdeel Retouren in het linkermenu en klik op Bulkinvoeren
- Selecteer of u ISBN’s of een levereenheid wilt invoeren
- Wanneer u alles selecteert, klik dan op de roze knop Verstuur alles naar CB
Één doos manco met klantbestellingen
Heeft u een doos manco bij uw bestelling met daarin klantbestellingen? Dan is er een aantal opties:
- U kunt een dag afwachten. In de meest gevallen wordt de doos die manco is de volgende dag alsnog bij u geleverd
- U kunt de doos manco melden zonder nalevering. U kunt de boeken hierna opnieuw bestellen met 24uurs-levering, zodat u de boeken de volgende werkdag in huis heeft (met uitzondering van de zondag). Dit gaat mogelijk onder andere levercondities. Het is waarschijnlijk dat u de zending in dit geval dubbel ontvangt. U kunt hierover contact opnemen met onze Customer Service.
-
U kunt de doos manco melden met nalevering. U dient dan geen nieuwe order in maar wacht op het onderzoek wat CB instelt om te controleren waar uw doos is gebleven. Indien de manco terecht is, volgt er nalevering.
-
Wanneer u de boeken niet meer nodig heeft, kunt u ook de doos manco melden zonder naleveren. U dient dan ook geen nieuwe order in. Uw aanvraag wordt gecontroleerd en indien de manco terecht is, volgt er een creditnota.
TERUG NAAR: AAN DE SLAG MET RETOUREN EN MANCO'S