Op deze pagina lees je wat je kan doen in het geval dat er één doos manco is bij jouw bestelling. Verder beschrijven we wat je kan doen als deze doos klantbestellingen bevat.
Manco melden in CB Online
- Ga naar het onderdeel Retouren in het linkermenu en klik op Bulkinvoeren
- Selecteer of je ISBN’s of een levereenheid wilt invoeren
- Wanneer je alles selecteert, klik dan op de roze knop Verstuur alles naar CB
Één doos manco met klantbestellingen
Heb je een doos manco bij je bestelling met daarin klantbestellingen? Dan is er een aantal opties:
- Je kan een dag afwachten. In de meest gevallen wordt de doos die manco is de volgende dag alsnog bij je geleverd
- Je kan de doos manco melden zonder nalevering. Je kan de boeken hierna opnieuw bestellen met 24uurs-levering, zodat je de boeken de volgende werkdag in huis hebt (met uitzondering van de zondag). Dit gaat mogelijk onder andere levercondities. Het is waarschijnlijk dat je de zending in dit geval dubbel ontvangt. Je kan hierover contact opnemen met onze Customer Service.
-
Je kan de doos manco melden met nalevering. Je dient dan geen nieuwe order in maar wacht op het onderzoek wat CB instelt om te controleren waar jouw doos is gebleven. Indien de manco terecht is, volgt er nalevering.
-
Wanneer je de boeken niet meer nodig heeft, kan je ook de doos manco melden zonder naleveren. Je dient dan ook geen nieuwe order in. Jouw aanvraag wordt gecontroleerd en indien de manco terecht is, volgt er een creditnota.
TERUG NAAR: AAN DE SLAG MET RETOUREN EN MANCO'S