U wilt een boek retour sturen of een ontbrekend boek (manco) aan ons melden? Er is een hoop informatie op onze supportsite te vinden. Deze informatie hebben wij hieronder voor u gebundeld, zodat u sneller vindt wat u zoekt om uw retourverzoeken af te handelen en aan de slag kunt.
Retourstromen en -types
CB Online
- Waar kan ik de retouren vinden in CB Online?
- Hoe kan ik retouren aanvragen?
- Hoe kan ik de status zien van mijn retouraanvraag?
- Waar kan ik de limiet voor mijn vrij recht van retour vinden in CB Online?
- Waar kan ik mijn retourdocumenten vinden en downloaden of printen?
- Hoe lang worden retourregels in CB Online bewaard?
Vragen over het retourproces
- Hoe stuur ik een titel terug die ik niet heb besteld?
- Ik heb de verkeerde boeken ontvangen, wat moet ik doen?
- Er is één doos manco bij mijn bestelling, wat moet ik doen?
- Hoe meld ik een boek manco?
- Hoe meld ik beschadigde boeken retour?
- Ik heb een manco. Gelden voor 24-uurs nabestelling dezelfde levercondities?
Vragen over de retourzending
- Waar kan ik mijn retourdocumenten terugvinden?
- Hoe kan ik een retourzending aanmelden?
- Hoe maak ik mijn retouren verzendklaar?
- Kan ik meerdere retourtypen bundelen?
- Hoe meld ik een retourzending aan in CB Vervoer?
- Aanleverinstructie retouren voor grote afnemers.
Overige vragen
- Wat moet ik doen als ik geen retourakkoord op mijn retouraanvraag krijg?
- Wat zijn de voorwaarden voor de S&W retourenregeling?