Je wil een boek retour sturen of een ontbrekend boek (manco) aan ons melden? Er is een hoop informatie op ons serviceportaal te vinden. Deze informatie hebben wij hieronder voor je gebundeld, zodat je sneller vindt wat je zoekt om de retourverzoeken af te handelen en aan de slag kunt.
Retourstromen en -types
CB Online
- Waar kan ik de retouren vinden in CB Online?
- Hoe kan ik retouren aanvragen?
- Hoe kan ik de status zien van mijn retouraanvraag?
- Waar kan ik de limiet voor mijn vrij recht van retour vinden in CB Online?
- Waar kan ik mijn retourdocumenten vinden en downloaden of printen?
- Hoe lang worden retourregels in CB Online bewaard?
Vragen over het retourproces
- Hoe stuur ik een titel terug die ik niet heb besteld?
- Ik heb de verkeerde boeken ontvangen, wat moet ik doen?
- Er is één doos manco bij mijn bestelling, wat moet ik doen?
- Hoe meld ik een boek manco?
- Hoe meld ik beschadigde boeken retour?
- Ik heb een manco. Gelden voor 24-uurs nabestelling dezelfde levercondities?
Vragen over de retourzending
- Waar kan ik mijn retourdocumenten terugvinden?
- Hoe kan ik een retourzending aanmelden?
- Hoe meld ik boeken retour onder het Vrij Recht van Retour?
- Hoe maak ik mijn retouren verzendklaar?
- Kan ik meerdere retourtypen bundelen?
- Hoe meld ik een retourzending aan in CB Vervoer?
- Aanleverinstructie retouren voor grote afnemers.
Overige vragen
- Wat moet ik doen als ik geen retourakkoord op mijn retouraanvraag krijg?
- Wat zijn de voorwaarden voor de S&W retourenregeling?