Op deze pagina lees je wat je kunt doen in het geval dat er een doos manco is bij jouw bestelling. Verder beschrijven we wat je kunt doen als deze doos klantbestellingen bevat. Deze instructie is ook van toepassing indien er meerdere dozen of levereenheden manco zijn.
Manco melden in CB Online
- Ga naar het onderdeel Retouren in het linkermenu en klik op Bulkinvoeren
- Selecteer of je ISBN’s of een levereenheid wilt invoeren
- Wanneer je alles selecteert, klik dan op de roze knop Verstuur alles naar CB
Een doos manco met klantbestellingen
Heb je een doos manco met daarin klantbestellingen? Dan is er een aantal opties:
- Je kunt een dag afwachten. In de meeste gevallen wordt de doos die manco is de volgende dag alsnog bij je geleverd.
- Je kunt de doos manco melden zonder nalevering. Je kunt de boeken hierna opnieuw bestellen met 24uurs-levering, zodat je de boeken de volgende werkdag in huis hebt (met uitzondering van de zondag). Dit gaat mogelijk onder andere levercondities. Het is waarschijnlijk dat je de zending in dit geval dubbel ontvangt. Je kunt hierover contact opnemen met onze Customer Service.
-
Je kunt de doos manco melden met nalevering. Je dient dan geen nieuwe order in maar wacht op het onderzoek wat CB instelt om te controleren waar jouw doos is gebleven. Indien de manco terecht is, volgt er nalevering.
-
Wanneer je de boeken niet meer nodig hebt, kun je de doos manco melden zonder naleveren. Je dient dan ook geen nieuwe order in. Jouw aanvraag wordt gecontroleerd en indien de manco terecht is, volgt er een creditnota.
TERUG NAAR: AAN DE SLAG MET RETOUREN EN MANCO'S